logo
 

E-shop Sklizeno

Jak nakupovat na e-shopu Sklizeno?

 

  • Vyberte si prodejnu, na které si chcete nákup vyzvednout, nebo zadejte PSČ, kam chcete nákup doručit
  • Do košíku si naklikejte vaše oblíbené produkty a zvolte čas vyzvednutí nebo doručení, minimální objednávka je 150 Kč pro vyzvednutí na prodejně a 300 Kč pro rozvoz.
  • Zadejte potřebné údaje a zaplaťte pohodlně kartou online
  • Na e-mail vám přijde potvrzení platby a shrnutí objednávky
  • Nákup na vás bude čekat na vybrané prodejně, nebo vám přijede domů

 

Možná vás napadlo:

 

Jak je to s váhovými položkami?

Váhové položky se snažíme navážit podle vašeho přání. Občas to ale nevyjde přesně, proto máme nechanou rezervu 10 %. Na kartě vám zablokujeme vyšší částku a na základě reálné váhy vám pak přeplatek samozřejmě vrátíme.

 

Proč nefunguje e-shop pro úplně všechny prodejny?

Pracujeme na tom, aby nám e-shop fungoval všude. Bohužel některé prodejny mají starší pokladní systém a jeho aktualizace je složitý proces. Děláme ale všechno proto, abyste si co nejdříve mohli vybrat z kompletního sortimentu.

 

Co když se nějaká položka mého nákupu během dne vyprodá?

Pokud se toto stane, tak vám položku účtovat nebudeme. Zaplatíte samozřejmě jen za to, co budete mít v nákupní tašce.

 

Sbírám za nákup body, když jsem členem Věrnostního programu?

Ano, body za nákup vám za nákup přičteme. Pracujeme na tom, abychom měli propojené účty pro e-shop i Věrnostní program. Potom to bude všechno mnohem automatičtější.

 

Co když si nestihnu nákup vyzvednout?

Stát se může cokoliv. Budeme rádi, když do prodejny zavoláte a dáte nám vědět, kdy si pro nákup přijedete.

 

Může za mne nákup vyzvednout někdo jiný?

Rozhodně. Stačí, když uvede jméno a příjmení, na které byl nákup objednán nebo číslo objednávky. Musí to být ale osoba starší 18 let.

 

Jak je uložen můj nákup do doby, než si jej vyzvednu?

Váš nákup je vybírán a nachystán v den vyzvednutí nákupu na Vámi vybrané pobočce na chladném místě, v lednici či v mrazáku dle povahy sortimentu.