Jak nakupovat Přihlášení Registrace

Průvodce vaším nákupem

Připravili jsme tu pro Vás pár rad a vysvětlení k tomu, jak se u nás nakupuje a vlastně i vše funguje. Krok po kroku tu máte cestu, jak co nejjednodušeji vybrat, vložit do košíku a nakoupit vše, na co máte chuť.

Vybírejte očima

Projděte se po jednotlivých odděleních našeho obchodu, která najdete v horním navigačním menu. Jestli hledáte konkrétní věc můžete využít vyhledávací box v horní části stránky, kam uvedete konkrétní produkt, výrobce nebo omezení (např. slovo „sladké“ apod.) a klikněte na vyhledávací tlačítko.

Virtuální košík

Máte v košíku vše, co jste chtěli? Pak ťukněte na ikonku košíku úplně nahoře vpravo. Na stránce se Vám přehledně zobrazí celý Váš nákup. Můžete tu stále přidávat nebo ubírat množství nebo třeba některou položku úplně vymazat. Anebo do košíku naskládat další, pokud jste na něco zapomněli.

Kdy a jak k Vám nákup doručíme?

Ať už Vám produkty povezeme nebo si je vyzvednete, vždy bude Váš nákup připraven tak, aby se mu nemohlo nic stát.

Výdejní místa

Nákup připravíme k vyzvednutí ve vybrané prodejně Sklizeno. Pro váš nákup si můžete přijít hned druhý den po objednávce nebo ve vámi zvoleném termínu. V den vyzvednutí vám dáme e-mailem vědět, že je nákup připravený ve vámi vybrané prodejně a že pro něj můžete vyrazit.

Nákup na vás bude čekat na jednom z našich výdejních míst:

MY FOOD Holandská, Brno

od 14.00 do 18.00
Více o pobočce

Sklizeno Olympia, Brno

od 14.00 do 21.00
Více o pobočce

Sklizeno Zelný trh, Brno

od 12.00 do 19.00
Více o pobočce

Sklizeno Vaňkovka, Brno

od 11.00 do 21.00
Více o pobočce

Sklizeno Kamechy, Brno

od 16.00 do 21.00
Více o pobočce

Sklizeno u Semilassa, Brno

od 16.00 do 19.30
Více o pobočce

Doprava domů s GLS

Nákup vám nachystáme následující pracovní den po objednání a neprodleně ho nabalíme našemu „pošťákovi“.

Ten vás bude informovat, že váš nákup převzal a že se na něj následující den můžete těšit. Vyspíte se a ráno dostanete e-mail nebo sms s tříhodinovým časovým intervalem, během kterého k vám nákup dorazí. Ve zprávě budete mít také číslo na řidiče, kdybyste potřebovali něco doladit.

V případě, že vás váš nákup nezastihne na udané adrese, dostanete automaticky e-mail nebo sms s odkazem na webovou stránku aplikace GLS. Tam si můžete nastavit všechno tak, aby se k vám nákup napodruhé dostal v pořádku.

Cena dopravy a minimální nákup

Při nákupu nad 1000 Kč máte od nás dopravu zcela zdarma. Pokud nakoupíte za méně peněz, bude Vás doprava stát 49 Kč. Minimální hodnota nákupu je 400 Kč.

Jak za nákup zaplatíte?

  1. On-line platba kartou

    Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží můžete zaplatit.

  2. Platba hotově nebo kartou při převzetí

    Zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou při převzetí Vašeho nákupu.

Sleva na první nákup

Pro ty, kteří u nás ještě nenakoupili, máme možnost vyzkoušet si náš e-shop se slevou 100 Kč na první nákup. To jediné, co pro to musíte udělat, je zaregistrovat se na našich stránkách a udělat nákup minimálně za 500 Kč. Sleva se Vám automaticky načte v košíku při přechodu k dokončení objednávky.

Co se děje dále s Vaším nákupem?

Váš nákup nevybírá jen tak někdo. Naši pickeři mají trénink, vybírají ty nejlepší kousky a pečlivě je ukládají do tašek tak, aby se potraviny nepoškodily. Nákup pak náš řidič vyloží třeba až u Vašich dveří.

A pokud se náhodou stane, že je některá z položek Vašeho nákupu vyprodaná, tak vám prostě zavoláme a domluvíme se, co a jak.

Reklamace

Chceme, abyste s námi byli spokojení na 100 %, proto se snažíme na 120 %! Někdy se ale může stát, že se něco nepodaří – v nákupu chybí položka nebo se nějaká poškodí. V takovém případě, prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu. Budeme s Vámi vzniklý problém ihned řešit. Když něco pokazíme, bez řečí napravíme. Chceme, abyste z nákupu u nás měli vždy příjemný pocit.

Nevíte si rady? Ozvěte se.

V případě, že budete mít jakékoli dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Naším cílem je řešit s každým zákazníkem jeho objednávku individuálně. Zavolejte nám na tel. číslo: +420 733 141 277 (Po–Pá, 8–17) nebo pište na info@sklizeno.cz a my Vám s Vaší objednávkou rádi pomůžeme.

Jdu nakupovat
Zpět na začátek
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.