Jak nakupovat Přihlášení Registrace

Průvodce vaším nákupem

Připravili jsme tu pro Vás pár rad a vysvětlení k tomu, jak se u nás nakupuje a vlastně i vše funguje. Krok po kroku tu máte cestu, jak co nejjednodušeji vybrat, vložit do košíku a nakoupit vše, na co máte chuť.

Vybírejte očima

Projděte se po jednotlivých odděleních našeho obchodu, která najdete v horním navigačním menu. Případně do vyhledávacího boxu v horní části stránky uveďte konkrétní produkt, výrobce nebo omezení (např. slovo „vyzrálé“ apod.) a klikněte na vyhledávací tlačítko.

Virtuální košík

Máte v košíku vše, co jste chtěli? Pak ťukněte na ikonku košíku úplně nahoře vpravo. Na stránce se Vám přehledně zobrazí celý Váš nákup. Můžete tu stále přidávat nebo ubírat množství nebo třeba některou položku úplně vymazat. Anebo do košíku naskládat další, pokud jste na něco zapomněli.

Ověření adresy

Potřebujeme si vždy ověřit, jestli Vám umíme doručit potraviny, které je nutné převážet v chladu. Takové potraviny může rozvážet pouze náš kurýr. I když neustále pracujeme na větším pokrytí naší republiky, v tuto chvíli nevozíme všude a neradi bychom Vám doručili nákup, ze kterého nebudete mít radost.

Kam vozíme?

Kdy a jak k Vám nákup doručíme?

Ať už Vám povezeme jen trvanlivé nebo i čerstvé potraviny, Váš nákup bude na cestu vždy dobře připraven tak, aby se mu nemohlo nic stát.

Doprava domů naším kurýrem

Nákup Vám dovezeme na určené místo, vždy v optimální teplotě. Na dopravě spolupracujeme se sesterskou firmou Zdravé Stravování, která pro nás službu doručení zabezpečuje.

Jak kurýr funguje? V den D Vám kurýr zavolá na zadané číslo a domluví se s Vámi na čase doručení. Pokud se nedovoláme, snažíme se Vás zastihnout smskou.

Nejste zrovna doma? Nevadí, dohodněte si s naším kurýrem jiné místo předání, jiný čas, nebo si nechte zavézt nákup na výdejní místo. Uděláme všechno pro to, abychom Vám nákup doručili čerstvý.

Nákup Vám rádi doručíme vždy Po-Čt, v pátek pouze Brno v čase od 16.00 do 20.00.

Výdejní místa

Nákup připravíme k vyzvednutí na pobočkách Sklizeno ve Vámi vybraný termín. Nákup si vyzvednete podle podle Vašich možností na jednom z naších výjdejních míst:

  1. MY FOOD Holandská, Brno

    od 14.00 do 18.00

  2. Sklizeno Olympia, Brno

    od 14.00 do 21.00

  3. Sklizeno Zelný trh, Brno

    od 12.00 do 19.00

  4. Sklizeno Vaňkovka, Brno

    od 11.00 do 21.00

  5. MY FOOD Corso, Praha

    od 17.00 do 18.00

  6. Sklizeno AUPARK, Hradec Králové

    od 15.00 do 19.00

Doprava domů přes GLS

Všude tam, kam se nedostaneme našimi vozy, Vám nákup doručíme kurýrní službou GLS. Tímto způsobem Vám můžeme doručit veškerý sortiment kromě čerstvých potravin a produktů, které vyžadují speciální zacházení.

Cena dopravy a minimální nákup

Při nákupu nad 1000 Kč máte o nás dopravu zdarma. Pokud nakoupíte za méně peněz, bude Vás doprava stát 49 Kč. Minimální hodnota nákupu je 400 Kč.

Jak za nákup zaplatíte?

Způsob platby závisí na zvolené dopravě:

Doprava domů naším kurýrem

  1. On-line platba kartou

    Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží můžete zaplatit.

  2. Platba hotově při převzetí

    Zaplatíte v hotovosti při přebírání zboží.

Vyzvednutí nákupu na vydejním místě

  1. On-line platba kartou

    Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží můžete zaplatit.

  2. Platba hotově nebo kartou při převzetí

    Zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou při převzení Vašeho nákupu.

Doprava domů přes GLS

  1. On-line platba kartou

    Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží můžete zaplatit.

  2. Platba hotově nebo kartou při převzetí

    Zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou řidiči dopravní společnosti při přebírání zboží.

Co se děje dále s Vaším nákupem?

Váš nákup nevybírá jen tak někdo. Naši pickeři mají trénink, vybírají ty nejlepší kousky a pečlivě je ukládají do tašek tak, aby se potraviny nepoškodily. Nákup pak náš řidič vyloží třeba až u Vaší ledničky.

A pokud se náhodou stane, že je některá z položek Vašeho nákupu vyprodaná, tak vám prostě zavoláme a domluvíme se, co a jak.

Reklamace

Chceme, abyste s námi byli spokojení na 100 %, proto se snažíme na 120 %! Někdy  se ale může stát, že se něco nepodaří – v nákupu chybí položka nebo se nějaká poškodí. V takovém případě, prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu. Budeme s Vámi vzniklý problém ihned řešit. Když něco pokazíme, bez řečí napravíme. Chceme, abyste z nákupu u nás měli vždy příjemný pocit.

Nevíte si rady? Ozvěte se.

V případě, že budete mít jakékoli dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Naším cílem je řešit s každým zákazníkem jeho objednávku individuálně. Zavolejte nám na tel. číslo: +420 733 141 277 (Po–Pá, 8–17) nebo pište na info@sklizeno.cz a my Vám s Vaší objednávkou rádi pomůžeme.

Jdu nakupovat
Zpět na začátek
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.