Jak nakupovat Přihlášení Registrace
Hořické oříškové trubičky

Hořické oříškové trubičky 38 g

13 
Produkt je momentálně vyprodaný.
Výrobce:
PRAVÉ HOŘICKÉ TRUBIČKY, s.r.o
Země původu:
Česká republika
Energie
932 kJ
11,1 %
Tuky
18,24 g
26 %
Sacharidy
17,1 g
6,3 %
Bílkoviny
3,04 g
6 %
Sůl
0,19 g
3,1 %
Tradiční pravé hořické trubičky. Nic víc není třeba dodávat. Prostě česká klasika, která nikdy nezestárne. Zkuste třeba oříškové.
Ořechová náplň 76% (rostlinný tuk, cukr, sušené MLÉKO, PŠENIČNÉ KLÍČKY pražené, škrob, LÍSKO OŘÍŠKOVÁ DRŤ 3%, kakao, SYROVÁTKA,, ARAŠÍDY , aroma, emulgátor SOJOVÝ LECITIN). Oplatka vlastní výroby (PŠENIČNÁ MOUKA, sušené MLÉKO, rostlinný olej, cukr, sušené ŽLOUTKY)
Obsahuje lepek (1), podzemnice olejná (5), mléko (7), skořápkové plody (8), soju (6), vejce (3).
Firma Pravé hořické trubičky, s.r.o. vznikla v roce 1999, kdy odkoupila obchodní podíly stávajícího tradičního výrobce hořických trubiček. Nový majitel zahájil rozsáhlou transformaci a již během prvního roku se stává jedním z nejvýznamnějších výrobců této známé a oblíbené cukrovinky. Od roku 2007 nepoužívá ve výrobě suroviny, které by mohly dlouhodobou konzumací poškodit zdraví spotřebitelů. Dále bylo aplikováno průlomové značení produktů glykemickým indexem (GI) a výměnnou jednotkou (VJ) pro osoby s metabolickým onemocněním diabetes I. a II. typu. Podnětem těchto změn bylo získání chráněného zeměpisného označení HOŘICKÉ TRUBIČKY, o které firma v EU dlouhodobě usilovala. Reklamní podpora a pozitivní reakce spotřebitelů na kampaně UŽ ŽÁDNÁ NONAME TRUBIČKA a NEBUĎTRUBKA zajistila firmě velký počet spokojených spotřebitelů. Firma se stává významným dodavatelem obchodních řetězců a nezávislých distributorů, kteří preferují kvalitu a zdraví svých zákazníků.
Název na 100 g na porci 38 g
Energie (kJ) 2452 932
Energie (kcal) 586 222,68
Tuky (g) 48 18,23
Nasycené mastné kyseliny v tucích (g) 19 7,22
Sacharidy (g) 45 17,1
Cukry v sacharidech (g) 26 9,88
Bílkoviny (g) 8 3,04
Sůl (g) 0,5 0,19
Zpět na začátek
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.